مراسم گلباران حرم مطهر رضوی در آغاز دهه کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام دخانی مدیر امور فرهنگی خدام و کارکنان سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: مراسم گلباران حرم رضوی از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز پنجشنبه مورخ ۱۳ تیرماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) از مبدأ عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم که به همت و مشارکت گسترده دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی خراسان رضوی از جمله کانون رسیدگی به امور مساجد، شورای هیئات مذهبی خواهران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بسیج اصناف، شهرداری، سپاه امام رضا (ع)، اداره ارشاد اسلامی برگزار گردید.
 
مدیر امور فرهنگی خدام و کارکنان سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: بیش از هفت هزار نفر از خواهران از تمامی مناطق شهر مقدس مشهد برای عرض تبریک به محضر مبارک حضرت امام رضا (ع) مشتاقانه و ولایتمدارانه حضور پیدا کردند.

دخانی افزود: پس از تلاوت قرآن و ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع) در ابتدای این مراسم مداح اهل بیت (ع) در مدح و مقام حضرت معصومه (س) اجرای برنامه داشت.

وی  با اشاره به اینکه استقبال بسیارخوبی از مراسم گلباران حرم رضوی در عرصه میدان شهدا صورت گرفت، تصریح کرد: جمعیت حضور یافته در عرصه میدان شهدا پس از ذکر شادی اهل بیت (ع) در آغاز دهه کرامت با گل‌هایی که در دست داشتند برای عرض ارادت به سمت حرم مطهر رضوی رهسپار شدند.

مدیر امور فرهنگی خدام و کارکنان سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: در مسیر حرکت عاشقان و ارادتمندان به حضرت معصومه (س) هم نوا با مداح محترم روز میلاد حضرت معصومه (س) را به محضر امام رضا (ع) تبریک گفتند.

دخانی افزود: پس از ورود مهمانان به رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی، مراسم با اجرای مداحی و مولودی خوانی و همچنین پذیرایی در ساعت ۱۰ به پایان رسید.
 
انتهای پیام//ج.ر

گلباران حرم مطهر رضوی در آغاز دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.