رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در استان باید در راستای رونق تولید و اشتغال در استان باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل امروز در کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری در استان باید تلاش و جدیت تمامی مسئولان و دستگاه‌های بر تسهیل در روند سرمایه‌گذاری‌ها در راستای رونق تولید و اشتغال در استان باشد.

وی با تاکید بر لزوم نگاه واقع‌بینانه به بحث سرمایه‌گذاری در استان اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در استان باید براساس نیازها، ضرورت‌ها و اولویت‌های استان انجام شود و باید مدیران و سرمایه‌گذاران نسبت به نوع سرمایه‌گذاری در استان نگاه واقع‌بینانه داشته باشند تا شاهد نتایج هر چه موثرتر سرمایه‌گذاری‌ها در استان باشیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: سرمایه‌گذاران باید با برخورداری از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های دستگاه‌ها و نهادهای متولی اقتصاد در استان در بخش‌ها و موضوعاتی سرمایه‌گذاری کنند تا ضمن اینکه طرح توجیه اقتصادی داشته باشد، رونق تولید و اشتغال را نیز در استان به دنبال داشته باشد.

عتباتی از حمایت دستگاه قضایی استان از سرمایه‌گذاری های مشروع و قانونی خبر داد و افزود: از روسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نتظار می‌رود تا حمایت‌های قانونی از واحدهای تولیدی و کارگاه‌های اشتغال فعال داشته باشند تا بیش از پیش شاهد پیشرفت و توسعه استان باشیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به رسیدگی به پرونده‌های سرمایه‌گذاران در کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری‌های استان تصریح کرد: در این جلسه سه پرونده در زمینه طرح‌های گردشگری، ورزشی و تولید داروهای گیاهی  در استان رسیدگی شده و دستورات و مصوبات لازم برای آنها صادر شد.

انتهای پیام/ع

حمایت دستگاه قضایی اردبیل از سرمایه گذاری های مشروع و قانونی

 

برچسب ها: دادگستری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.