مهم‌ترین حوادث امروز سیزدهم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه سیزدهم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۳۰ تن گندم قاچاق در خرم بید

فرمانده انتظامی خرم بید گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان ۱۳۵ تن گندم قاچاق کشف شد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی خرم بید اظهار کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به ۵ دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۳۵ تن گندم قاچاق که بدون مدارک قانونی بود، کشف و در این خصوص پنج متهم دستگیر شدند.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه ارزش گندم‌های قاچاق کشف شده برابر نظرکارشناسان، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در داراب

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲۱۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در شهرستان داراب خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد کرد: مأموران انتظامی شهرستان داراب از خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را از طریق محور‌های مواصلاتی این شهرستان دارند، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، پلیسی و گشت‌های محسوس و نامحسوس خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر در یکی از خیابان‌های شهرستان داراب مشاهده شد، ولی قاچاقچیان بدون توجه به ایست مأموران، اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت خودرو پژو ۴۰۵ متوقف و در بازرسی از آن ۲۱۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، گفت: مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ، به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

دستگیری ۱۱ خرده فروش و معتاد پرخطر

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و کشف یک کیلو و ۴۱۹ گرم انواع مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر واحد‌های عملیاتی این فرماندهی مرحله دیگری از طرح مبارزه با خرده فروشان مواد افیونی و معتادان پر خطر را در سطح شهرستان لارستان به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این عملیات ها، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ امجدی ادامه داد: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از مخفیگاه این عاملان افیونی، یک کیلو و ۴۱۹ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به تداوم اجرای این طرح از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی که همواره با سودجوئی‌های خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار خود را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کالای قاچاق میلیونی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی در محور اصلی قائمیه به ممسنی، به دو دستگاه اتوبوس مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس‌ها ۵۱۵ عدد نورگیر تزئینی و ۲ دستگاه کولر گازی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

دستگیری سارق با ۸ فقره سرقت در مهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهر از دستگیری سارق و کشف ۸ فقره سرقت تجهیزات برق از وی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا فرمانی فرمانده انتظامی شهرستان مهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات برق در شهرستان مهر، کارآگاهان پلیس آگاهی با همت و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق سیم برق شدند.

وی افزود: سارق در بازجویی اولیه به ۸ فقره تجهیزات و سیم برق اعتراف و مقادیری اموال مسروقه از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر از مردم خواست، با انجام اقدامات پیشگیرانه ضریب امنیتی اماکن خود را در برابر سارقان ارتقاء دهند.

انتهای پیام/چ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار