مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۱۳ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق مغازه با ۱۳ فقره سرقت در آمل / کشف تریاک از ۲ عامل افیونی در بابل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۱۳ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


دستگیری سارق مغازه با ۱۳ فقره سرقت در آمل

 

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت:پس از وقوع چندین فقره سرقت مغازه در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی این سارق حرفه‌ای شد.

سرهنگ آزادی گفت: پس از شناسایی سارق، کارآگاهان پلیس آگاهی در عملیاتی پلیسی سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: سارق در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۳ فقره سرقت مغازه درسطح شهرستان آمل اقرار کرد.
 



کشف تریاک از ۲ عامل افیونی در بابل

 

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.
 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهمان به موادمخدر با هماهنگی قضائی این افراد را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف بیش از ۶ کیلو گرم انواع موادمخدر از جمله تریاک و هروئین از متهمان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.