مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: همزمان با فصل تابستان یک‌هزار و ۷۵۰ نفر دانش‌آموز تحت پوشش از برنامه‌های مختلف طرح اوقات فراغت این نهاد مقدس بهره مند می‌شوند.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با اظهار اینکه طرح اوقات فراغت با هدف بهره گیری مفید از ایام تابستان، ارتقاء سطح فکری و فرهنگی، شناخت استعداد‌ها و هدایت و توانمندسازی دانش‌آموزان مددجو اجرا می‌شود؛ گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان، یک‌هزار و ۷۵۰ نفر دانش‌آموز شهری و روستایی تحت پوشش در برنامه‌های مختلف طرح اوقات فراغت کمیته امداد استان شرکت و از آن‌ها بهرهمند می‌شوند.
 
سهندی با اظهار اینکه همه ساله با آغاز فصل تابستان برنامه‌های متنوعی در کانون‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد برای دانش آموزان تحت پوشش برگزار می‌شود، بیان کرد: امسال نیز دوره‌های متنوع آموزشی همچون کلاس‌های ورزشی، تربیت کودکان خلاق و متفکر، بهداشت، اخلاق اسلامی، مهارت‌های زندگی، کتابخوانی و فرهنگ قرآنی برای استفاده دانش آموزان در حال برگزاری می‌باشد و دانش آموزان از آن‌ها استفاده می‌نمایند.
 
وی اضافه کرد: این کلاس‌ها با بهره گیری از ظرفیت اساتید و مربیان مجرب در ۸ کانون دائم و ۱۳ کانون موقت آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به اعزام مددجویان و دانش آموزان تحت حمایت به اردو‌های تربیتی و آموزشی گفت: تابستان امسال ۴۸۰ نفر از مددجویان در قالب اردو‌های آموزشی و تربیتی به استان کردستان و ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت به اردوی زیارتی مشهد مقدس و قم اعزام می‌شوند.
 
انتهای پیام/م 
 

بیش از یک هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد از برنامه‌های طرح اوقات فراغت بهره مند شدند

برچسب ها: کمیته امداد ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.