معاون مدیرکل و رئیس اداره دامپزشکی چابهار گفت: روزانه به طور میانگین حدود ۱۰۰ دستگاه تریلی ذرت تراریخته دامی را از بندر چابهار به نقاط مختلف کشور حمل می‌کنند .

روزانه حدود ۱۰۰ تریلی ذرت تراریخته دامی از بندر چابهار به نقاط مختلف کشور حمل می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  اولیا میرلاشاری  معاون مدیرکل و رئیس اداره دامپزشکی چابهار گفت: روزانه به طور میانگین حدود ۱۰۰ دستگاه تریلی ذرت تراریخته دامی را از بندر چابهار به نقاط مختلف کشور حمل می‌کنند بطوریکه تاکنون بیش از ۴۴ هزار و ۳۰۰ تن ذرت را از بندر شهید بهشتی حمل کرده‌اند.

اولیا میرلاشاری اظهار داشت: نظارت بهداشتی دامپزشکی از زمان ورود محموله ذرت تراریخته دامی از مبدا برزیل به بندرچابهار به خوبی انجام می‌شود و این محموله‌ها پس از تخلیه در بندر شهید بهشتی چابهار و صدور گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای به اقصی نقاط کشور و استان سیستان و بلوچستان حمل می‌شود.

وی افزود: کارشناسان اداره دامپزشکی چابهار از زمان تخلیه محموله ذرت تراریخته نظارت کامل بهداشتی بر روند تخلیه، انبار، انجام نمونه‌برداری و آزمایش‌های کنترل کیفی، میکروبی و شیمیایی دارند و پس از حصول اطمینان از سلامت آن‌ها گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای حمل محموله به اقصی نقاط کشور را صادر می‌کنند.

وی بیان کرد: بندر چابهار با ظرفیت هشت و نیم میلیون تن تخلیه و بارگیری سالانه نقش مهمی در تامین کالای اساسی دارد و باید از ظرفیت این بندر به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/ع

حمل ذرت تراریخته دامی از بندر چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
ذرت تراریخته دامی در کجا مصرف میشود؟
مگر غیر از این است که ما از گوشت همان دامهایی استفاده میکنیم که ذرت تراریخته خورده اند! پس همه ما تراریخته میخوریم و خودمان نمیدانیم..
آخرین اخبار