دبیر اجرایی هیئت بیت ارقیه(س استان یزد گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت خدام حرم معصومه (س) وارد یزد شدند و مورد استقبال مسئولان فرهنگی و اجتماعی استان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، امیرحسین سعیدی دبیر اجرایی هیئت بیت ارقیه(س در حاشیه استقبال خدام با اشاره به اهمیت دهه کرامت، گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت خدام حرم معصومه (س) وارد یزد شدند و مورد استقبال مسئولان فرهنگی و اجتماعی استان قرار گرفتند.

وی جذب مشارکت تشکل‌های مختلف و مشترک در تدوین برنامه‌های دهه کرامت را از جمله ویژگی‌های برنامه‌ریزی امسال دانست و افزود: عبارت خدمت کریمانه به رسم اهل بیت (ع) به عنوان شعار امسال دهه کرامت تعیین شده است.

دبیر اجرایی هیئت بیت ارقیه(س استان یزد ادامه داد: هدف از این رویداد معنوی و فرهنگی  ترویج بیش از پیش فرهنگ دینی و معرفی فضائل و شخصیت اهل بیت (ع) به اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان دانست.

سعیدی با بیان این‌که برنامه‌ریزی انجام شده برای حضور این خدام از سوی هیئت بیت الرقیه یزد و هماهنگی‌های لازم از سوی ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان با معاونت فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) انجام شده است، تصریح کرد: حضور در محافل دینی و مذهبی و جشن‌های دهه کرامت استان از جمله برنامه‌های خدام حرم حضرت معصومه (س) در استان یزد است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: یکی از مصادیق خدمت کریمانه به رسم اهل بیت رعایت اصول مرواده در ارتباط اجتماعی است که باید بر این امر مراقبت بورزیم و با رفتار، گفتار و اخلاق کریمانه به اتحاد و انسجام اجتماع مومنین کمک کنیم.

وی در پایان دهه کرامت را فرصت مناسبی برای تقویت اتحاد و انسجام جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد مومنین مشکلات اقتصادی، اجتماعی و روانی جامعه را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/ی

حضور خدام حرم حضرت معصومه (س)  در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۵ تير ۱۳۹۸
بسيار عالي
آخرین اخبار