به مناسبت سالگرد ربوده شدن حاج احمد متوسلیان و سه تن از دیپلمات‌های کشورمان، نماهنگ زیبای "خبری هست" با صدای حامد زمانی را مشاهده می‌کنید.

حاج احمد متوسلیان

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز چهاردهم تیرماه، سالروز ربوده شدن سردار رشید سپاه اسلام، حاج احمد متوسلیان و دیپلمات‌های کشورمان در سال ۶۱ به دست عوامل رژیم صهیونیستی است. شاید بتوان ماجرای حاج احمد و چند دیپلمات کشورمان را از معدود مسائل مجهول در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس دانست؛ هرچند مدارکی دال بر زنده‌بودن یا شهادت این چهار نفر وجود دارد اما کسی در طول این نزدیک به چهار دهه به طور دقیق نتوانسته است در این خصوص اظهار نظر نماید. 

در ادامه به مناسبت سالگرد ربوده شدن حاج احمد متوسلیان و سه تن از دیپلمات‌های کشورمان، نماهنگ زیبای "خبری هست"  با صدای حامد زمانی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۶:۵۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
اللهم فک کل اسیر بحق محمد و فاطمه و علی و حسن و حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۵ تير ۱۳۹۸
الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۶:۱۵ ۱۵ تير ۱۳۹۸
روح شهدا شاد یادشان گرامی باددد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۱۵ ۱۵ تير ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء والصدیقین : دمت گرم و در کل کار ارزشی بسیار زیبایی است انشاءالله تمامی اسیران در بند سفاکان ظالم و ستمگران قرن ، آمریکا و صهیونیستها و سعودیها و همپیمانان دیگر جنایتکارشان به سلامتی آزاد شوند و به آغوش گرم وطن باز گردند درود و خداقوت به تمامی دلاور مردان مرد امت مستضعفین متحد حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص که سالهاست تحمل رنج و درد و دوری و شکنجه را در زندانهای سفاکان فراعنه فاسد و فاسق بر دوش میکشند درود به شرافت و غیرت همگیشان . والسلام و صلوات التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر . لبیک یا حسین ع .
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۲۰:۲۵ ۱۴ تير ۱۳۹۸
خدایا:حاج احمد متوسلیان و همرزمانش رابه‌آغوش‌وطن‌بازگردان
Iran (Islamic Republic of)
دهه هشتادی
۱۲:۰۹ ۱۴ تير ۱۳۹۸
من یک ایستاده هستم ایستاده ها می دونن
Iran (Islamic Republic of)
روح الله زرین
۱۱:۲۸ ۱۴ تير ۱۳۹۸
خیلی زیبا بود