رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) سرپل ذهاب گفت: طرح راهبران شغلی مرغ تخم گذار با شرکت بیش از صد نفر از مددجویان تحت حمایت در روستای سرباغ گلین برگزار گردید.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، حیدر بهرامی رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) سرپل ذهاب گفت: در راستای اجرایی نمودن طرح راهبران شغلی نشستی با حضور ادارات جهاد کشاورزی دامپزشکی کمیته امداد و گروه جهاد بعنوان رهبران شغلی طرح مرغ تخم گذار محلی با شرکت بیش از صد نفر از مددجویان تحت حمایت در روستای سرباغ گلین برگزار گردید.

وی افزود: با توجه به اینکه سرپل ذهاب بعنوان پایلوت مرغ تخم گذار در سطح کشور انتخاب شده است از مددجویان تحت حمایت خواست در موفقیت این طرح نهایت همکاری با رهبر شغلی و امداد را داشته باشند.

حیدر بهرامی  بیان  کرد: این طرح با توجه به سهل بودن اجرا و حمایت از طرف رهبر شغلی و تضمین خرید محصول تولیدی می‌تواند در توانمند سازی آنان نقش بسزایی داشته چرا که از کمترین فضا و وقت بالاترین سود را می‌برند.

 وی هدف ازاجرای طرح راهبران شغلی  را بهره گیری از ظرفیت، تجارب، توان علمی، وعملی کارآفرینان، نخبگان، مراکز اقتصادی پویا و پارک‌های فناوری در رشته‌های مختلف اعم از تولید، خدمات، صنعتی، کشاورزی و دامپروری برای ایجاد اشتغال ثابت مددجویان تحت حمایت عنوان کرد.

 گفتنی است :در هفت سال گذشته بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار مددجو  کرمانشاهی با خودکفایی و توانمندی اقتصادی از گردونه حمایت این نهاد خارج شده اند.

انتهای  پیام/ز


اجرای طرح راهبران شغلی با هدف  اشتغالزایی مددجویان 

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.