امام جمعه دلگان با اشاره به وظایف مهم دهیاران و شهرداران در خدمت رسانی به شهروندان گفت: یکی از نشانه‌های خدمت رسانی بهتر داشتن روحیه جهادی و بسیجی است.

داشتن روحیه جهادی تنها رمز خدمت رسانی بهتر به مردم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام عظیم بامری امام جمعه دلگان با تقدیر از خدمات شهرداری و شورای شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان گفت: اقدامات بسیار خوبی در یک سال گذشته در حوزه شهری از جمله زیرساخت‌های شهری انجام شده است که نشان از توان خدمت رسانی شهردار و اعضای شورای شهر گلمورتی است.

خطیب نماز جمعه دلگان پیروی از فرامین مقام معظم رهبری را یکی از ویژگی‌های پیروزی نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های سیاسی داخلی و خارجی دانست و گفت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان به موضوع مهم سیاسی حج اشاره فرمودند که تمامی بیانات رهبر فرزانه مانند چراغی روشن در دل تاریکی برای حجاج است.

بامری به یاوه گویی‌های رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا و همدستانش همیشه به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و از هر طریقی می‌خواهند به کشور ایران گزندی وارد کنند که خوشبختانه تاکنون در این زمینه شکست‌های زیادی را متحمل شده‌اند واین شکست‌ها نشان از هوشیاری مردم در پیروی از فرامین مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اخطار به ترامپ و هم پیمانانش تصریح کرد: آمریکایی‌ها و هم‌دستان و هم‌پیمانانش باید بدانند تحریم‌ها و فشار‌هایی که برای براندازی نظام برنامه‌ریزی کرده‌اند نمی‌تواند ملت ایران را مجبور به تسلیم کند، زیرا این ملت هیچ‌گاه سر تعظیم در برابر اجنبی‌ها بویژه آمریکایی‌ها فرونخواهند آورد.

وی سردرگمی دولتمردان آمریکایی را یکی از نشانه‌های شکست آنان در مقابل ملت ایران دانست و عنوان کرد: مدتی است که دولتمردان آمریکا با سردرگمی و بی برنامگی رو به رو شده‌اند که این موضوع نشانه شکست آنان و برنامه‌هایشان در مقابل ملت آگاه ایران است.

امام جمعه دلگان در بخش دیگیری از خطبه‌های نماز تهمت زدن و غیبت کردن را یکی از خصلت‌های زشت و ناپسند در بین برخی از انسان‌ها دانست و افزود: کسانی که به این کار زشت و ناپسند دامن می‌زنند باید بدانند که مرتکب گناه بزرگی می‌شوند پس باید هر چه زودتر ضمن عذرخواهی، توبه کنند تا مورد غضب الهی قرار نگیرند.

وی با پرداختن به اهمیت تقوا و عمل صالح در زندگی انسان‌ها گفت: داشتن تقوا و انجام عمل صالح در زندگی انسان‌ها باعث دوری از آتش دوزخ خواهد شد.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه دلگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار