مسئول برگزاری آزمون سراسری ۹۸ در شهربابک گفت: هزار و ۶۲۱ نفر در آزمون سراسری در رشته‌های مختلف در شهربابک شرکت کردند.

حضور بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در کنکور سراسری در شهربابکحسین سبزعلیان مسئول برگزاری آزمون سراسری ۹۸ در شهربابک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، با اشاره به اینکه آزمون نظام قدیم و نظام جدید همزمان برگزار شد، بیان داشت: هزار و ۶۲۱ نفر در رشته‌های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی آزمون سراسری در شهربابک شرکت کردند.

وی افزود: علیرغم اینکه ۸۵ درصد پذیرش دانشگاه‌ها بدون آزمون است، اما تعداد شرکت کنندگان در آزمون امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

سبزعلیانی یادآور شد: آزمون سراسری سال ۹۸ در شهربابک، روز‌های پنجشنبه و جمعه در دو نوبت صبح و عصر در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت کل شرکت کنندگان در آزمون رشته علوم ریاضی و فنی ۲۰۴ نفر بوده است، افزود: ۱۵۰ نفر از این شرکت کنندگان مرد و مابقی آن زن بوده اند.

سبزعلیانی اظهار داشت: از ۱۹۴ نفری که در آزمون علوم انسانی شهربابک شرکت کرده اند ۱۴۱ نفر زن و ۵۳ نفر مرد هستند.

وی تعداد شرکت کنندگان در آزمون هنر در شهربابک را ۲۶۳ نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۲۱۳ نفر زن و مابقی مرد می‌باشند.

سبزعلیانی با اشاره به اینکه ۷۳۰ نفر در آزمون علوم تجربی شرکت کردند، ادامه داد: ۵۳۶ نفر از شرکت کنندگان در آزمون علوم تجربی زن و ۱۹۴ مرد هستند.

وی تعداد شرکت کنندگان در آزمون زبان‌های خارجی را ۲۳۰ نفر خواند و تصریح کرد: از این تعداد ۱۷۳ نفر زن و ۵۷ نفر مرد می‌باشند.

رضا فرهمند مسئول حفاظت آزمون سراسری در شهربابک نیز گفت: با همکاری خوب عوامل اجرایی و مسئولان شهرستان به خصوص شورای تأمین، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات آزمون در کمال آرامش و سلامتی برگزار شد.

انتهای پیام/ح

کنکور درشهربابک برگزارشد

برچسب ها: کنکور ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار