شهردار بجنورد: تمامی عوارض ساختمانی شامل تراکم، عرصه ورود به محدوده عوارضات ملکی، مشمول تخفیف ۳۰ درصد به شرط پرداخت نقدی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، روح الله براتیان شهردار بجنورد افزود: تخفیف عوارض ساختمانی شامل (پذیره و تراکم)، عوارضات ملکی (کسری عرصه) و ارزش معاملاتی کمسیون ماده ۱۰۰ است.

براتیان با اشاره به اینکه این تخفیفات در مورد جرائم پرداختی کمسیون ماده ۱۰۰، کمسیون ماده ۷۷، نقل و انتقال، چک‌های سر رسید نشده، چک‌های برگشتی و پروند‌های توافقی اعمال نخواهد شد، افزود: عوارض قبوض نوسازی اعم از بدهی سال‌های گذشته و حال نیز از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد

وی با اشاره به اینکه تخفیفات برای ادارات، دستگاه‌هایی اجرایی، بانک و موسسات مالی و اعتباری از تخفیف ۱۰ درصد بهرمند میشوند، افزود: شهروندانی که تاکنون فیش عوارض ساختمانی دریافت نکردند میتوانند با مراجعه به شهرداری دو مناطق و با دریافت فیش حقوقی از این تخفیفات بهرمند شوند.

لازم به ذکر است: عوارض شهرداری از تاریخ ۱۰ تیرماه تا نهم مردادماه جاری از تخفیف ۳۰ درصدی، ۱۰ مرداد تا نهم شهریورماه تخفیف ۲۵ درصدی و از ۱۰ شهریور تا نهم مهرماه تخفیف ۲۰ درصد اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/م

اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی در بجنورد

برچسب ها: شهرداری ، وزارت کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.