فیلم کوتاه دشمن در شهر از تولیدات صدا وسیمای شبکه دنا به جشنواره رادیویی و تلویزنی آسیا و اقیانوسیه راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مدیرکل صدا وسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی فیلم کوتاه «دشمن در شهر» از تولیدات این مرکز به جشنواره رادیویی و تلویزنی آسیا و اقیانوسیه خبرداد.

امیر رئوف افزود: این فیلم درباره دو جوان است که می‌خواهند با بستن آبراه‌های فصلی با میله و سیم خاردار از ورود پلاستیک و زباله‌هایی که از شهر به طبیعت وارد می‌شود جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: در این اثر نشانه‌های دیداری از جنگ همانند، سیم خاردار، مین، آتش این مفهوم را به ذهن تداعی می‌کند که دشمن اصلی انسان امروزی پلاستیک است وباید ازورود آن به محیط زیست و طبیعت جلوگیری کنند.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: فیلمساز در این فیلم کوتاه به خوبی پیام خود را به دوستداران و تخریب گران طبیعت با توجه به هجوم زباله به خصوص پلاستیک که سال‌ها طول می‌کشد تا به دامن خاک برگردد به مخاطبان و مردم انتقال داده تا برای حفظ منابع طبیعت همه با هم متحد و همدل باشند.

رئوف افزود: تهیه کننده و کارگردانی این فیلم داستانی ۴ دقیقه‌ای را وحید علویان سوق، با حضور وهاب حسینی، سعید موسوی به عنوان بازیگر و وکیل زعفرانی و الیاس پروز تصویربرداری و تدوینگری این فیلم را بر عهده داشتند.

وی بیان کرد: فیلم داستانی "دشمن در شهر از مرکز کهگیلویه و بویراحمد" در بین ۱۰۵ اثر تلویزیونی و ۳۳۵ اثر رادیویی از ۳۲ مرکزاستان کشور به جشنواره سالانه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه راه یافته است.

جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه آبان ماه امسال به میزبانی کشور ژاپن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

 فیلم کوتاه صداوسیمای استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.