مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع افت فشار آب شرب مناطق سررود جنوبی یکی از مناطق یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،در پی افت فشار و قطعی مکرر آب  آشامیدنی در شهرک‌های ولایت، الغدیر، تلخسرو و سروک عملیات اصلاح و جابجایی خط انتقال ۱۲ اینچ آب شرب مناطق مذکور صورت گرفت.

فیض‌الله پاسره، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت عملیات اجرایی در تقویت فشار آب این مناطق گفت: پس از نشت‌یابی و هدر روی آب، دفتر معاونت مهندسی و توسعه شرکت طی اقدامی مهندسی مجدد خط انتقال آب را در دستور کار قرار داد که در این راستا واحد فنی و مهندسی شرکت برای اصلاح بیش از ۲۰۰ متر از خط انتقال اقدامات لازم را انجام دادند.

وی افزود: این عملیات از محل ایستگاه پمپاژ پارک ساحلی یاسوج به سمت مخزن ذخیره آب سروک انجام شد.

پاسره یادآور شد: با انجام این عملیات و با نشتیابی و مشخص کردن ۱۴ لیتر بر ثانیه هدر رفت آب در این خط انتقال، مشکل افت فشار مناطق سررود جنوبی بر طرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با ترمیم این خط انتقال دبی آب این مناطق به بیش از ۳۷ لیتر بر ثانیه افزایش و مشکل نوسان آب شرب ۱۲۰۰ خانوار برطرف می‌شود که بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شد.

انتهای پیام/پ

آب آشامیدنی مناطق سررود جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.