یزدانی گفت: بحث خرید ماهواره سنجشی در دستور کار است و امیدواریم طی ۲ سال آینده در مدار قرار بگیرد.

خرید و در مدار قرار دادن ماهواره سنجشی تا ۲ سال آینده/ ۷ سازمان را به عنوان مشتری حوزه فضایی دور هم جمع کردیمبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، شبنم یزدانی مدیر کل کسب و کار‌های فضا پایه سازمان فضایی در گردهمایی شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های حوزه فضایی که صبح امروز در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار کرد: دارایی‌ و توانمندی‌هایی که در حوزه توانمندی و توسعه خدمات برای حوزه فضایی مطرح بوده اکنون از جمله خدماتی است که در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان فضایی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: حدود یک سال است که بحث کسب و کار در سازمان فضایی راه افتاده است و از طریق آن حمایت‌هایی خوب در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار می‌گیرد.

امیدواریم تا ۲ سال آینده ماهواره سنجشی در مدار قرار گیرد

یزدانی با اشاره به بحث آموزش گفت: ترویج حوزه فضایی در بخش خصوصی و دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته، بحث کلان ورود داده‌های فضایی برای حوزه فضایی مهم بوده و در همین راستا بحث خرید ماهواره سنجشی در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم این ماهواره طی ۲ سال آینده در مدار قرار بگیرد.

مدیر کل کسب و کار‌های فضا پایه سازمان فضایی تصریح کرد: شبکه سازی مهمترین کاری است که انجام می‌دهیم و برقراری ارتباط میان سازمان‌های دولتی به عنوان مشتریان بزرگ در دستور کار است و در این رویداد توانستیم هفت سازمان را به عنوان مشتریان حوزه فضایی دور یکدیگر جمع کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین کاظم پور
۱۲:۱۶ ۱۶ تير ۱۳۹۸
چرا به دنبال ساخت ماهواره سنجشی نیستید
بابا خدا رحمت کند پدر دولت نهم و دهم ماهانه پرتاب ماهواره داشتیم و داشتیم خود را در ساخت پیچیده ترین و بروزترین ماهواره های مورد نیاز زمینه های مختلف ،کشور را پیش می بردیم و کشوری با عظمت و اقتدار می شدیم
آخرین اخبار