سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: ۲۰ تیر آخرین مهلت ارسال لوح فشرده آثار جشنواره نمایشنامه‌خوانی به دبیرخانه است.

۴ روز دیگر تا آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نمایشنامه‌خوانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی مرادی‌نور،سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: پس از پایان مهلت اعلام شده در فراخوان، ۶۰ درخواست و معرفی نمایشنامه از شهرستان‌های استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و این آمار نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش دارد.
وی مهمترین اتفاق این جشنواره را بومی بودن همه نمایشنامه‌های شرکت‌کننده دانست و افزود: حضور نویسندگان جوان و هنرجو در کنار پیشکسوتان، نویدی از توانمندی در حوزه نمایشنامه‌نویسی و تولید متن استان است.
سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با تأکید بر اینکه هدف اصلی این جشنواره تشویق هنرمندان تئاتر استان برای تولید متون دراماتیک است خاطرنشان کرد: تقویت روحیه همکاری و مشارکت و استفاده از تجریبات پیشکسوتان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی یادآور شد: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط هیأت انتخاب بازبینی و بررسی شده و پذیرفته‌شدگان نهایی برای حضور در جشنواره معرفی خواهند شد.
مرادی‌نور تصریح کرد: گروه‌های متقاضی باید تا ۲۰ تیرسه نسخه از فیلم آثار خود را جهت ارزیابی به دبیرخانه نهمین جشنواره نمایشنامه‌خوانی همدان ارسال کنند.
نهمین جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی استان ۲۶ و ۲۷ تیربرگزار برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ا


۲۰ تیر آخرین مهلت ارسال لوح فشرده آثار جشنواره نمایشنامه‌خوانی به دبیرخانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار