مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: این اداره‌ی کل در یک ماه گذشته با بهبود چهار پله‌ای نسبت به دوره گذشته رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داد.

کسب رتبه ۵ روابط عمومی استانداری ایلام در کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ آیت قیصربیگی در پایان گردهمایی مدیران کل روابط عمومی‌های سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد گفت: با حمایت‌های بی‌دریغ استاندار فهیم استان این اداره کل موفق شد رتبه پنجم اطلاع‌رسانی را در بین ۳۱ استان کشور را بدست آورد.

وی باعنوان این اینکه اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام در دور گذشته رتبه ۹ کشور را بدست آورده بود افزود: این اداره کل در یک ماه گذشته با بهبود چهار پله‌ای نسبت به دوره گذشته رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داد و این به نوعی انعکاس دهنده تلاش و تکاپوی بیشتر دولت و نماینده عالی دولت در استان است.

قیصربیگی در ادامه سه اصل صراحت، دقت و شفافیت را اساس کار اطلاع رسانی در استان دانست و اضافه کرد: رسانه‌ها ابزار قدرتمند و کامل کننده فرآیند اطلاع رسانی هستند که امروز حضور متعهدانه و دلسوزانه آن‌ها در کنار دولت می‌تواند ضمن خنثی سازی القائات نادرست دشمن به ایجاد یک فضای مطلوب و امیدوار کننده برای غلبه بر مشکلات کمک کند.

انتهای پیام/اس

روابط عمومی استاندار یایلام رتبه 5کشور را به خود اختصاص داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.