دستگاه های اجرایی وظایف و مصوبات اعزام اردوهای راهیان نور را به نحو شایسته عملیاتی و اجرا کنند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اشنویه گفت:دستگاه های اجرایی وظایف و مصوبات اعزام اردوهای راهیان نور را به نحو شایسته عملیاتی و اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مام عزیزی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اشنویه در جلسه ستاد برنامه ریزی اردو‌های راهیان نور شمالغرب با اشاره به اهمیت و نقش راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر همکاری شایسته دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی کردن مصوبات ستاد تاکید کرد.
 
سرهنگ محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه هم در این جلسه گفت استکبار جهانی و ایادیش بواسطه روحیه شهادت طلبی و جهادی ملت ایران در هراسند و اردو‌های راهیان نور از بعد فرهنگی در بازخوانی پرونده دفاع مقدس و تضعیف اقدامات دشمنان نقش مهمی دارد.
 
وی گفت توجه به برنامه‌های فرهنگی باید اولویت اصلی ما مسئولان باشد تا شاهد توسعه همه جانبه کشور در همه زمینه‌ها باشیم. وی گفت ۶۰۰ نفر از ۲۲تیرماه در چند نوبت در دو گروه برادران و خواهران به مناطق عملیاتی از جمله شهید آبشناسان عین الروم اعزام خواهند شد.
 
در این جلسه پس از ارائه نظرات و پیشنهادات مسئولان مصوباتی در راستای همکاری دستگاه‌های اجرایی جهت برگزاری شایسته اردو‌های راهیان نور شمالغرب اتخاذ شد.
 
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه ستاد برنامه ریزی اردو‌های راهیان نور شمالغرب

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.