تعداد ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس نیز در سال ۹۷ با هزینه ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان نوسازی و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

نوسازی 155 دستگاه اتوبوس و 100 دستگاه مینی بوس در دو سال گذشتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی حسینی پویا مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: طی دو سال گذشته از سال ۹۶ تاکنون تعداد ۱۵۵ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس نوسازی شده است.

وی تصریح کرد: باتوجه به افزایش قیمت اتوبوس و نیاز به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اقدام به نوسازی اتوبوس‌های فرسوده کرده‌ایم که بر این اساس سال ۹۶ تعداد ۱۵۵ دستگاه اتوبوس با هزینه ۷۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نوسازی و وارد ناوگان شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: همچنین تعداد ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس نیز در سال ۹۷ با هزینه ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان نوسازی و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

پویا با بیان اینکه روزانه بیش از یک میلیون سفر درون شهری به وسیله ناوگان اتوبوسرانی انجام می‌شود، افزود: این تعداد سفر درون شهری معادل ۱۷ درصد از مجموعه سفر‌های درونشهری کلانشهر مشهد است.

وی ادامه داد: در مجموع ۱ هزار و ۶۷۲ دستگاه اتوبوس فعال در ۱۶۱ خط، ۱۵ پایانه و ۳ هزار و ۳۱۲ ایستگاه در نقاط مختلف شهر درحال خدمات‌رسانی به شهروندان و زائران هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر دو خط BRT نیز در مسیر پایانه مسافربری امام رضا (ع) تا پایانه طبرسی و خط سه BRT نیز از انتهای بولوار شهید بسکابادی تا انتهای الهیه فعال هستند.

انتهای پیام//ف. ص

 

نوسازی ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس

برچسب ها: شهرداری ، اتوبوسرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.