محمد حسین کنعانی زادگان مدافع فصل گذشته ماشین سازی دقایقی پیش وارد باشگاه پرسپولیس شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع فصل گذشته ماشین سازی تبریز که مدنظر پرسپولیس است، دقایقی پیش وارد ساختمان این باشگاه شد تا با مدیران تیم سرخپوش جلسه‌ای برگزار کند. به احتمال زیاد او تا چند روز دیگر قرارداد خود را امضا می‌کند تا پرسپولیسی شود.

کنعانی زادگان سابقه بازی در تیم‌های ملوان بندرانزلی، استقلال تهران و سایپا را دارد و پیش از حضور در استقلال مدنظر پرسپولیس بود، اما در آخرین ساعات به تیم آبی پوش پایتخت پیوست و با توجه به مصدومیت و ... نتوانست دوران خوبی را در این تیم سپری کند.

همچنین این بازیکن در رده ملی نیز سابقه خوبی دارد و در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات در ترکیب اصلی ایران بازی کرد.

پرسپولیس در پست دفاع میانی سیدجلالی حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده و محسن ربیع خواه را در اختیار دارد و در صورتی که مدیران باشگاه برای عقد قرارداد با مدافع فصل گذشته ماشین سازی به توافق برسند، به اجبار باید یک نفر را از لیست نفرات تیم توسط کالدرون، سرمربی جدید خارج کنند.

لازم به ذکر است، چند روز قبل قرار بود قرارداد ۲ طرف رسمی شود، اما طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی سرخپوشان سبب شد تا حضور کنعانی هم درهاله‌ای از ابهام قرار بگیرد، اما به نظر می‌رسد قرارداد او رسمی شود.

کنعانی زادگان ساعتی پیش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد، مایل به صحبت کردن نیست، اما ۳ - ۴ پیشنهاد دارد و در ۱- ۲ روز آینده یک تیم را انتخاب خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

مربی دروازه بان‌های پرسپولیس معرفی شد

تنوع تمرینات و آمادگی بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر هفته

برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها در هفته آینده


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار