نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: توطئه‌های دشمنان در نماز جمعه خنثی می‌شود و برترین تحلیل‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی از این تریبون گفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  آیت الله سیداحمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: توطئه‌های دشمنان در نماز جمعه خنثی می‌شود و برترین تحلیل‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی از این تریبون گفته می‌شود.

 میرعمادی در نشست استانی ستاد استانی چهلمین سال برپایی نماز جمعه اظهار داشت: هدف از این نشست عنایات الهی به مردم را قدرشناسی کنیم نمازجمعه چهل سال به مردم خدمت کرد و باید این مهم را قدر بدانیم.

وی افزود: نمازجمعه از برکات انقلاب اسلامی است و در ابتدای پیروزی انقلاب تنها پایگاهی که تمام پایگاه‌های ضد نظام رامنهدم کرد نماز جمعه بود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نماز جمعه مرکز بسیج عمومی برای اعزام به جبهه جنگ بود همچنین در سازندگی کشور مردم را تشوق و ترغیب کرد.

میرعمادی با اشاره به اینکه نماز جمعه توانست چشم فتنه را کور کند ادامه داد: دیدار مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن باعث یاس استکبار جهانی از انقلاب اسلامی شد.

وی بیان کرد: امروز مواجه ایران اسلامی با آمریکا می‌باشد و این اقدام مهم رهبری قدرت تصمیم گیری از آمریکا را گرفت و تنها به دلیل توسل روز قبل ایشان در مسجد جمکران بود.

امام جمعه خرم آباد اضافه کرد: نمازجمعه در معنویت بخشی نقش دارد، مردم در نماز جمعه نورانیت پیدا می‌کنند و یکی از عوامل مهم نگهداری مردم در صحنه‌های انقلاب نماز جمعه است.

میرعمادی ادامه داد: مشکلات مردم در نماز جمعه پیگیری می‌شود همچنین در بالابردن سطح آگاهی مردم مؤثر است و مردم علیرغم تبلیغات سو دشمنان با جان و دل این اجتماع باشکوه را شکل می‌دهند.

وی اظهار داشت: شخصیت‌های برجسته حوزه علمیه و نظام به عنوان امام جمعه هستند که در رأس آن مقام معظم رهبری امامت جمعه تهران را دارا است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با شاره به اینکه نماز جمعه در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد بیان کرد: ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در کشور هرهفته فعال است که در آن انتقاد سازنده صورت می‌گیرد.

میرعمادی افزود: تقویت نماز جمعه موجب صیانت انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/ر

خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در نمازجمعه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.