باحضور معاون عمرانی استانداری آذربایجانشرقی مدرسه ۵ کلاسه روستای سلطان آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مدرسه ۵ کلاسه روستای سلطان آباد شهرستان سراب در زمینی به مساحت ۵۵۰ متر مربع و با هزینه ۱ میلیارد تومان توسط خیر مدرسه ساز ایوب تیموروند احداث و تقدیم مردم روستای محروم سلطان آباد شد.

داودی نماینده شهرستان سراب در آئین افتتاح این مدرسه گفت: با توجه به اینکه در سال‌های آتی جمعیت کشور رو به افزایش است نیاز به مدرسه و دانشگاه و امکانات آموزشی زیاد است و خوشبختانه به همت خیرین مدرسه ساز الان شاهد این هستیم خیرین در دور افتاده‌ترین نقطه شهرستان سراب اقدام به احداث مدرسه نموده اند.

وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور وجود خیرین مدرسه ساز موجب شده است که برخی کمبود‌های فضا‌های آموزشی توسط این خیرین جبران شود و لذا با افتتاح مدرسه خیر ساز روستای سلطان آباد نزدیک به ۲۶ مدرسه است که در این چند سال توسط اداره کل نوسازی وخیرین در شهرستان سراب احداث می‌شود.

وی گفت: در منطقه لاله قبای شهرستان سراب متاسفانه دانش آموزان در کانسک درس می‌خوانند که امیدواریم به همت خیرین و با احداث مدرسه شاهد حل این مشکل باشیم؛ و همچنین اهالی عشایری این منطقه خواستار سالن ورزشی هستند و این خواسته به حق است و امیدواریم با توجه ویژه مسئولین استانی این کمبود ورزشی در منطقه لاله قبا حل شود.

نماینده شهرستان سراب به وضعیت نامناسب راه‌های روستای اشاره کرد وگفت: در برخی راه‌های روستایی شاهد این هستیم که راه‌ها نیاز به روکش و آسفالت دارند وراه ارتباطی روستای سلطان آباد نیز از جمله این موارد است ولذا از معاون عمرانی استاندر می‌خواهیم این خواسته اهالی که آسفالت راه ارتباطی این روستا با مرکز شهرستان است بزودی آسفالت و بهسازی شود.

در این مراسم با حضور معاون عمرانی استاندار از خیر مدرسه ساز نادر تیمورند تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ش

مدرسه ۵ کلاسه روستای سلطان آباد سراب افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.