موجودیت شهر مشهد از وجود با برکت علی بن موسی الرضا (ع) است، این امام برند مشهد است.

مشهد را با نام امام رضا(ع) می شناسندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در دیدار با مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: مدیران شهر امام رضا (ع) عاشق امام رئوف هستند و شهرداری مشهد نیز آمادگی همکاری با بنیاد در راستای توسعه فرهنگ رضوی را دارد.

وی با بیان اینکه پای کار جشن‌های دهه کرامت هستیم، افزود: پیشنهاد داریم که با مشارکت بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) جشن بزرگی در شب ولادت امام رضا (ع) در فضایی باز همراه با نورافشانی برگزار شود.

کلائی ادامه داد: روز تولد امام رضا (ع) در مشهد باید ویژه باشد و شهرداری مشهد در این زمینه آماده هرگونه همکاری است.

شهردار مشهد افزود: معتقدیم بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) می‌تواند در طول سال با در نظر گرفتن برنامه‌هایی به ویژه در شهر‌ها و کشور‌های فارسی زبان فرهنگ رضوی را پررنگ‌تر کند که در این زمینه نیز حوزه فرهنگی شهرداری آماده همکاری است.

محمودرضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) نیز در این دیدار با تقدیر از اقدامات شهرداری مشهد اظهارکرد: بنیاد امام رضا (ع) دارای پتانسیل و ظرفیت‌های زیادی است که می‌توان از آن در ارتباط با سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها استفاده کرد.

وی افزود: بنیاد یک مجموعه فرابخشی است که به دنبال ایفای نقش حلقه وصل و هم‌افزایی میان بخش‌هایی است که در حوزه فرهنگ رضوی فعالیت می‌کنند.

همچنین سید جلال فیاضی، مشاور مدیرعامل بنیاد ملی امام رضا (ع) نیز در ادامه این دیدار گفت: معتقدیم باید فرهنگ رضوی در زندگی اجتماعی تاثیرگذار باشد لذا به دنبال استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی هستیم که در این راستا کمپین رسانه‌ای را راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در حوزه هنر رضوی کار‌های فاخر کمی داریم به همین دلیل ۳۰ درصد از بودجه بنیاد را برای تولید آثار فاخر هنری اختصاص داده‌ایم که به زودی یک آلبوم موسیقی در وصف امام رضا (ع) و ۵۰۰ دقیقه آوا‌های محلی از اقوام مختلف با موضوع امام رضا (ع) رونمایی خواهد شد.
 
انتهای پیام// ف.ح
 
تولید کارهای فاخر هنری در حوزه فرهنگ رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار