برگزاری مانور آماده باش یگان‌های حفاظت منابع طبیعی در شهرستان سلماس

مانوربزرگ اطفاء حریق فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی در شمال استان با مرکزیت شهرستان سلماس در منطقه خان تختی این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ یوسفعلی ابراهیم پور فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  گفت: در راستای آماده سازی نیرو‌های یگان حفاظت و آموزش نیرو‌های مربوطه به منظور پیشگیری از حریق در عرصه‌های ملی؛ مانور اطفاء حریق با حضور یگان‌های حفاظت منابع طبیعی شهرستان‌های شمال استان با مرکزیت شهرستان سلماس و با حضور بیش از ۲۰۰ نفر در مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار اجرا شد.
 
وی افزود: در این مانور همه دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری؛ آتش نشانی؛ هلال احمر؛ سازمان‌های مردم نهاد و دوستداران طبیعت حضور داشتند که با انجام آتش سوزی‌های نمادین اقدام به اطفای حریق شد که در این راستا دستگاه‌های موجود اطفاء حریق نیز مورد آزمایش و استفاده مجدد قرار گرفتند.
 
ابراهیم پور ادامه داد: همانند این مانور آماده باش برای آماده نمودن نیرو‌ها و تجهیزات یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های جنوب و مرکز استان با محوریت شهرستان شاهین دژ و ارومیه نیز برگزار خواهد شد.
 
 
در سال جاری از محل صندوق توسعه ملی برای حفاظت و پیشگیری از هر گونه اتفاقات احتمالی در عرصه‌های ملی بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
انتهای پیام/م
 
 
انتهای پیام/م
 

مانور آماده باش یگان‌های حفاظت منابع طبیعی در شهرستان سلماس برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.