رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشجویان، اساتید و دست اندرکاران دانشگاه‌ها می‌توانند در آموزش مجازی شرکت کنند.

ثبت نام ۱۶۶۳ نفر از زائرین در آموزش مجازی عتبات دانشگاهیانحجت الاسلام مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: زائران عتبات دانشگاهیان برای آشنایی با مسائل اجرایی در عتبات نیاز به آموزش‌هایی دارند که برای این افراد، کلاس‌های آموزش مجازی گذاشته‌ایم.

وی افزود: سامانه آموزش مجازی شامل سه درس آثار و اسرار نماز، احکام کاربردی و حیات پاکان راه‌اندازی شده است که متقاضیان می‌توانند با وارد کردن مشخصات خود از این بسته‌های آموزشی استفاده کنند.

آغاز آموزش مجازی به زائرین دانشگاهی

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اینکه آموزش مجازی به زائران پس از پایان ثبت نام آغاز شده است، گفت: زائرینی که تا ۱۵ شهریور ماه با موفقیت دوره‌های آموزش مجازی را بگذرانند کمک هزینه‌های زیارتی  خواهند گرفت.


بیشتر بخوانید: اعزام روزانه ۵۰ کاروان در قالب طرح ابرار به عتبات عالیات


حجت الاسلام مطهری پور با تاکید بر اینکه آموزش مجازی ویژه زائران دانشگاهی این دوره است، افزود: تمام دانشجویان، اساتید و دست اندرکاران دانشگاه‌ها می‌توانند در آموزش مجازی شرکت کنند. تاکنون یک هزار و ۶۶۳ نفر از زائران بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان در سامانه آموزش مجازی ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار