۳۱۴ روستای مشهد از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و عملیات گاز رسانی به ۲۴ روستای دیگر در دست انجام است.

چشم انتظاری ۲۴ روستای مشهد برای بهره مندی از نعمت گازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سید محمد جواد کوچک زاده رئیس برنامه ریزی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۳۴۷ روستای شهرستان مشهد در بخش‌های احمدآباد، رضویه و مرکزی واجد شرایط گاز رسانی هستند که با پایان عملیات گازرسانی به ۲۴ روستا تعداد روستا‌های بهره‌مند از گاز به ۳۳۸ روستا می‌رسد.

وی تصریح کرد: ضریب فعلی نفوذ گاز در روستا‌های واجد شرایط بهره مندی در شهرستان مشهد ۹۷ درصد است که با اتمام طرح‌های در حال اجرا این رقم به بالای ۹۹ درصد ارتقا خواهد یافت.

رئیس برنامه ریزی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: گازرسانی به سه روستا در بخش احمدآباد و شش روستا در بخش مرکزی مشهد نیز در دستور کار شرکت گاز استان خراسان رضوی قرار دارد که در صورت صدور مجوز‌های مربوطه مراحل پیمان سپاری آن آغاز خواهد شد.

کوچک زاده با اشاره به اینکه روستا‌های باقی مانده خارج از طرح، دارای جمعیتی کمتر از ۲۰ خانوار و یا با فاصله زیاد از شبکه گاز هستند و در صورت فراهم شدن شرایط لازم،  گازرسانی به این روستا‌ها نیز در برنامه قرار خواهد گرفت. افزود:شرکت گاز خراسان رضوی دو میلیون و ۲۷۲ هزار و ۱۳۸ مشترک دارد که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۷ هزار و ۱۵۸ مشترک شهری و ۴۸۴ هزار و ۹۸۰ مشترک روستایی هستند.

انتهای پیام//ح. ص

عملیات گاز رسانی به ۲۴ روستای مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار