جمالی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

گزارشی مبنی بر انصراف نمایندگان از استیضاح در قبال دریافت آپارتمان به هیات نظارت نرسیده است

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از عدم ارسال گزارش درباره انصراف نمایندگان از استیضاح در قبال گرفتن آپارتمان به این هیات خبر داد.

گزارشی درباره انصراف نمایندگان از استیضاح در قبال گرفتن آپارتمان به هیات نظارت ارسال نشده است/ ابوترابی مستندات خود را ارائه کندمحمد جواد جمالی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات اخیر نماینده نجف آباد مبنی بر اینکه برخی نمایندگان در قبال دریافت آپارتمان تقاضای خود را برای استیضاح وزرا پس می‌گیرند، اظهار کرد: ما مصاحبه آقای ابوترابی را دیده ایم و بنده به عنوان سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام می‌کنم که تاکنون موردی در این خصوص به هیات مذکور اعلام نشده است.

وی افزود: از اقای ابوترابی که خود حقوقدان هستند، تقاضا داریم که برای شفافیت هرچه بیشتر اسامی نمایندگان خاطی را به هیات نظارت ارائه دهند.

جمالی تصریح کرد: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در صورت اثبات این امر اسامی نمایندگانی که در قبال پس گرفتن استیضاح آپارتمان گرفته باشند را اعلام خواهد کرد.

لازم به ذکر است نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس اعلام کرده است که در جریان استیضاح وزرا آپارتمان‌هایی برای منصرف کردن برخی نمایندگان به آنها داده شده است تا آنها از استیضاح صرف نظر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
امیدواریم خود اعضاآ این هیئت جزء دریافت کنندگان اپارتمان نباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۷ تير ۱۳۹۸
صرفه جویی در هزینه ها داشته باشد بهتر بیه
آخرین اخبار