رامیار رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی گفت: بیش از ۷۰۰ نفر از مرزبانان خراسان رضوی در طرح حفظ قرآن کریم، از این طرح استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رامیار رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی گفت: طرح حفظ قرآن کریم در میان هنگ‌های تابعه، پاسگاه‌ها و گروهان‌های مرزی این فرماندهی مورد استقبال مرزبانان قرار گرفته و اکنون بیش از ۷۰۰ نفر در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: مأنوس شدن با قرآن راهی مؤثر برای مقابله با هجمه‌های دشمنان است، از این رو فرماندهی مرزبانی استان مشوق‌هایی برای حافظان قرآن در نظر گرفته و همین امر سبب استقبال مرزبانان و خانواده‌های مرزبانی شده است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی گفت: اعزام کاروان‌های زیارت اولی‌ها به مشهد و کربلا از دیگر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این فرماندهی است که برای کارکنان و خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رامیار افزود: همچنین دیدار با خانواده معزز شهدای مرزبانی، برگزاری دوره‌های بصیرت‌افزایی، آموزش و مشاوره برای کارکنان، سربازان و خانواده‌ها از دیگر اقداماتی است که برای تقویت روحیه مرزبانان انجام می‌شود و سبب می‌شود مرزبانان با خاطری آسوده و دغدغه کمتر از دوری خانواده به خدمت در مرز مشغول باشند.

وی ادامه داد: جهت آشنایی جوانان با فضای مجازی دوره‌های بصیرت‌افزایی ایجاد شده است که کمک می‌کند مرزبانان از مشکلات موجود بیشتر آگاهی پیدا کنند و آموزه‌های خود را در خانواده اجرایی کنند.
 
رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی گفت: با توجه به سفارش اسلام نسبت به ازدواج آسان این فرماندهی با برگزاری دوره‌های آموزشی تلاش دارد زمینه را برای ازدواج آسان سربازان و کارکنان مجرد فراهم کند.
 
انتهای پیام//م.پ
 

برنامه های فرهنگی مذهبی فرماندهی مرزبانی

 
برچسب ها: مرزبانی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.