شورای پژوهش اداره کل بهزیستی با حضور مدیرکل بهزیستی استان، معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بر پژوهش محور بودن فعالیت‌های بهزیستی خصوصا در زمینه آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت : لازم است پژوهش‌ها و تحقیقاتی که انجام می‌شود به مرحله عملیاتی شدن هم برسد و این بخش از درجه مهمتری برخوردار است.

وی گفت : بحث پژوهش هزینه نیست و یک سرمایه گذاری در جهت بهره وری بیشتر است و قطعا اقدامات، طرح‌ها و برنامه‌های پژوهش محور موفق‌تر خواهند بود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به تجمیع کردن اعتبارات پژوهشی، بیان داشت: با توجه به پایین بودن اعتبارات پژوهشی بهزیستی استان، از دانشگاه علوم پزشکی انتظار می‌رود در این راستا همکاری لازم را در زمینه پژوهش‌های بهزیستی داشته باشند.

نجفی معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به هم پوشانی برنامه‌های بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی ما می‌توانیم اولویت‌های بهزیستی را در فراخوان‌های پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی قرار داده و در پژوهشکده سلامت از کارشناسان بهزیستی استفاده کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

پژوهش‌ها و تحقیقاتی که انجام می‌شود به مرحله عملیاتی شدن هم برسد

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.