خادمان امام رضا (ع) با حضور در دانشکده ی علوم پزشکی در کنار یادمان شهدای گمنام به دیدار عاشقان و دلداگان امام هشتم شیعیان رفتند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج خدام حرم مطهر امام رضا(ع )که حامل پرچم سبز رنگ حرم رضوی بودند با حضور در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج به دیدن بیماران در بخشهای مختلف این بیمارستان رفتند و پس از آن خادمان با امام جمعه یاسوج دیدار کردند .

حجت السلام والمسلمین حسینی گفت: ترویج فرهنگ رضوی در قالب کاروان زیر سایه ی خورشید در سالهای اخیر روح معنویت را بیش از پیش در بین محبان آن امام همام دمیده است .

در این دیدار حجت السلام کمیلی روحانی کاروان و از اساتید دانشگاههای مشهد مقدس هدف از اعزام کاروان خدام به استانهای کشور را ایجاد فرصت عرض اردارت از راه دور و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه دانست .

در حاشیه ی این دیدار هدایتخواه نماینده ی دفتر آستان قدس رضوی در کهگیلویه وبویر احمد نیز گفت: خدام عزیز حرم نورانی علی بن موسی الرضا (ع )در طول هفت سال گذشته و در دهه ی کرامت مهیمان مردم این استان بودند .

وی افزود: این اقدام شایسته زمینه ی زیارت پرچم حرم ملکوتی امام رضا(ع) را برای ارادتمندانی که به دلایلی توفیق زیارت ندارند فراهم می کند .
بعد از این دیدار خدام با کارکنان آتش نشانی یاسوج دیدار کردند .

در این دیدار حجت السلام کمیلی به غنای فرهنگ رضوی اشاره کرد و گفت: دهه ی کرامت فرصتی مغتنم برای تشریح و تبیین عظمت عالم آل پیغمبر حضرت امام رضا(ع) است.

انتهای پیام/ط

سفر خدام حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) به یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.