مردم شهرستان محلات درحمایت از عفاف و حجاب راهپیمایی کردند.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   همزمان با هفته عفاف و حجاب مردم شهرستان محلات در حمایت از عفاف و حجاب مسیر میدان نماز، میدان استقلال، خیابان انقلاب تا میدان حاج آقا مصطفی خمینی را راهپیمایی کردند.

راهپیمایان محلاتی ضمن سردادن شعار‌هایی در حمایت و حفظ حجاب شعار‌هایی هم در اعتراض به بی حجابی و بد حجابی دادند.

مردم محلات در این راهپیمایی رفتار‌های هنجار شکنانه برخی از افراد معلوم الحال که بر خلاف فرهنگ اسلامی و ایرانی دست به اقداماتی خلاف عرف و شئون جامعه می‌زنند را محکوم کردند.

به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در ۲۱ تیر، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵ از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ تیرماه به‌عنوان هفته عفاف و حجاب نامیده شده است.

بر اساس دستورالعمل اجرایی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور هر یک از روز‌های این هفته برای اجرای برنامه‌های ترویجی و تبلیغی نام‌گذاری شده است؛ روز شنبه ۱۵ تیربه نام «عفاف و حجاب، فریضه الهی، سیره فاطمی (س)» و یکشنبه ۱۶ تیر با نام «عفاف و حجاب، تجلی فطرت، تاج بندگی» نام‌گذاری شده است.

دوشنبه ۱۷ تیر به نام «عفاف و حجاب، حقوق شهروندی، احترام به قانون»، سه‌شنبه ۱۸ تیربه نام «عفاف و حجاب، تکریم خویشتن، احترام به آزادی»، چهارشنبه ۱۹ تیربا نام «عفاف و حجاب، اخلاق‌مداری، خانواده سالم»، پنجشنبه ۲۰ تیر به نام «عفاف و حجاب، میراث ایرانی، گرایش جهانی» و جمعه ۲۱ تیر با نام «عفاف و حجاب، امنیت اجتماعی، وصیت شهیدان» نام‌گذاری شده است.

راهپیمایی حمایت از عفاف و حجاب مردم محلات

راهپیمایی حمایت از عفاف و حجاب مردم محلات

راهپیمایی حمایت از عفاف و حجاب مردم محلات

راهپیمایی حمایت از عفاف و حجاب مردم محلات

راهپیمایی حمایت از عفاف و حجاب مردم محلات

انتهای پیام / ج

مردم شهرستان محلات درحمایت از عفاف و حجاب راهپیمایی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.