مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۸ تیر ماه در استان ایلام را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۸ تیر ماه در استان ایلام را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

۲ کشته و زخمی در حادثه رانندگی آبدانان

 رئیس پلیس راه ایلام گفت: تصادف رانندگی در شهرستان آبدانان یک کشته و یک زخمی برجا گذاشته است.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه ایلام گفت : عصر دوشنبه در تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو و موتورسیکلت به علت تجاوز به چپ سواری پژو در محور آبدانان به مورموری یک نفر کشته و یک نفر نیز مجروح شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه علت بیشتر تصادفات فصل تابستان سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه است، رانندگان در طول مسافرت‌ها با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد رانندگی کنند.

سرهنگ همتی زاده اضافه کرد: رانندگان و مسافران در صورت وقوع تصادفات جاده‌ای در طول مسافرت‌ها سریعاً با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۱۵ جهت امدادرسانی سریع مصدومان تماس برقرار کنند.

۲ کشته و زخمی در حادثه رانندگی آبدانان

امانتداری مامور انتظامی شهرستان مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از امانت داری و صحت عمل مامور انتظامی شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: ستوانی کم حمزه آذری از ماموران انتظامی شهرستان مهران حین گشت زنی در سطح شهر یک عدد کوله پشتی پیدا کرد.

وی اظهار کرد: این مامور وظیفه شناس بلافاصله کشف یک عدد کوله پشتی شامل یک دستگاه موبایل اندروید و مقدار ۱۳۰ هزار تومان پول نقد، سیم کارت و مقداری لباس را به سلسله مراتب اعلام کرد که در نهایت کوله پشتی مذکور به صاحب اصلی آن بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه ماموران انتظامی یکی از پرمخاطره‌ ترین خدمتگزاران به لحاظ نوع تهدیدات شغلی در نظام اسلامی هستند، ادامه داد: به برکت معنویت درون سازمانی و ولایتمداری کارکنان خدوم این نیرو، شاهدیم که شاخصه‌های امانتداری و رشد و تعالی رفتاری در سطح بسیار مطلوبی قرار داشته و این امر از مولفه‌های بارز یک مامور جامعه محور در این نظام اسلامی و انقلابی است.

 

انسداد محور ایلام _ مهران

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: محور ایلام مهران یک هفته مسدود خواهد شد.

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:جاده اصلی ایلام به سمت مهران به منظور انجام عملیات عمرانی ازصبح روز سه‌شنبه هفته جاری به مدت یک هفته مسدود خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: جاده اصلی ایلام به سمت مهران به دلیل انجام فعالیت‌های عملیات عمرانی راه سازی توسط پیمانکار مربوطه از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه مورخه ۱۸ تا پایان روز دوشنبه ۲۴ تیر، به مدت یک هفته و به صورت ۲۴ ساعته مسدود خواهد شد.

 

تصادف در محور زرنه - ایوان دو کشته و یک زخمی برجا گذاشت

 رئیس پلیس راه استان ایلام از مرگ دو نفر و مجروح شدن یک نفر در برخورد دو دستگاه خودروی سواری در محور زرنه - ایوان خبرداد.

سرهنگ رضا همتی زاده  رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در این محور، مأموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه، براثر تصادف یک دستگاه خودرو پراید با پژو پارس دو نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: براساس نظر کارشناسی پلیس راه، علت بروز این حادثه، حرکت در مسیر ممنوع از جانب راننده سواری پراید بوده است.

سرهنگ همتی زاده علت بیشتر تصادفات فصل تابستان را سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه دانست و ادامه داد: رانندگان در هنگام سفر و رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می‌کنند در مکانی امن توقف و پس از رفع خستگی طی مسیر کنند.

 

طرح تشدید برخورد با کامیون‌های پارک شده در معابر شهر ایلام

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: طرح تشدید برخورد با کامیون‌ها و یدک‌های پارک شده در حاشیه معابر درونشهری ایلام اجرا می‌شود.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: با توجه به نارضایتی بسیاری از شهروندان از پارک شبانه خودرو‌های سنگین در حاشیه خیابان ها، پلیس راهور ایلام طرح تشدید برخورد با این قبیل وسایل نقلیه سنگین را بصورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی افزود: خودرو‌های سنگین به علت ابعاد زیاد در هنگام توقف سهم قابل توجهی از فضای مفید و قابل تردد معابرشهری را اشغال می‌کند، که همین مسئله بالقوه خطر تصادف را افزایش می‌دهد.

سرهنگ کهزادی  ادامه داد: علاوه بر احتمال افزایش سوانح ترافیکی به جهت اینکه اکثر وسایل نقلیه سنگین حامل محموله‌های خطرناک، از قبیل مواد سوختی و انواع گاز‌ها هستند، نه تنها از لحاظ ترافیکی بلکه ازنظر مسائل زیست محیطی و آلودگی صوتی نیز مشکل زا بوده و درصورت احتمال انفجار خطری جدی برای ساکنان محسوب می‌شوند.

وی یادآورشد: پارکینگ در نظرگرفته شده دربلوار خیلج فارس نتوانست انتظارات کامیون داران را برآورد کند و مشکلات فراوانی داشت، به همین دلیل متولیان امر ترافیک بایستی در رابطه با حل این مشکل، چاره اندیشی کنند.

 

دستگیری ۱۳ سارق در طرح ۳ روزه پلیس ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کشف ۱۷ فقره سرقت و دستگیری ۱۳ در طرح پیشگیری از سرقت خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت:طرح پیشگیری از سرقت با هدف برخورد با سارقان در سطح شهرستان ایلام به مدت ۳ روز اجرا شد.

وی افزود:با استفاده از کلیه امکانات و یگان‌های شهرستان و با اشرافیت کامل، این طرح اجرا و ۱۳ سارق شناسایی شدند.

سرهنگ موسوی اضافه کرد:در چند عملیات جداگانه ۱۳ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مختلف انتظامی در طول سال اجرا خواهد شد بیان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.