مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان زنجان (مپرا) در سه ماهه سال جاری به بیش از ۱۴۶ هزار تماس مشترکین پاسخگوئی کرده است.

پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی آبفای استان زنجان به بیش از ۱۴۶  هزار تماس مشترکینبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:  از این تعداد تماس ۱۲۶ هزار مورد توسط سامانه، ۱۹ هزار تماس توسط اپراتور و بیش از ۵ هزار تماس نیز با تلفن‌های مستقیم شرکت آبفا برقرار شده است.

وی افزود: اعلام شکستگی، افت فشار آب و آب بهاء به ترتیب بیشترین موضوعات تماس مردم با شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال جاری بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: ۸۱۰ مورد از تماس‌ها در سال ۹۸ جهت اخذ مشاوره، ۴۸۰ مورد جهت شرکت در نظر سنجی و ۵۴۰ مورد تماس نیز جزو تماس‌های غیر مرتبط بوده است.

این مسئول اضافه کرد: خرید انشعاب و خدمات فاضلاب از دیگر موضوعاتی بوده است که مشترکین در تماس‌های خود پیگیری نموده اند.

جزء قاسمی تاکید کرد: تکریم مشترکین و رسیدگی به مراجعات حضوری و غیر حضوری مردمی از اولویت‌های اساسی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بوده که ایجاد زیرساخت‌های متنوع از جمله ارائه خدمات غیر حضوری، راه اندازی سامانه‌های تلفنی و پیامکی پرداخت و ارائه خدمات در بستر اینترنت از شاخص‌ترین این اقدامات می‌باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد: علاوه بر رسیدگی به مراجعات مردمی در مرکز مپرای شرکت آبفای استان زنجان برنامه ملاقات مردمی مدیر عامل نیز روز‌های یکشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح انجام می‌شود.

گفتنی است خدمات مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به صورت ۲۴ ساعته ارائه شده و تمام مشترکین این شرکت در استان زنجان به خدمات این مرکز دسترسی دارند.
 
انتهای پیام/ن
 

 

دسترسی به خدمات مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ۲۴ ساعته است

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.