مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۸ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از مرگ دلخراش راکب موتور سوار تا جمع آوری ۴۲ معتاد پرخطر در یزدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ رضا زارع سرپرست پلیس راهور استان یزد از تصادف سواری پژو با یک دستگاه موتور سیکلت در زیر گذر امام حسین (ع) خبر داد و گفت: متاسفانه راکب موتور سیکلت در دم جان باخت.

وی افزود: حادثه رانندگی در زیر گذر امام حسین به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شدگشت انتظامی و پلیس راهور و همچنین نیرو‌های امدادی بلافاصله در محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ زارع گفت: موتورسواران با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از وقوع حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه استفاده از کلاه ایمنی صدمات وارده به شخص را در صورت بروز تصادف به‌ شدت کاهش می‌دهد، نیاز است که راکبان و سرنشینان موتورسیکلت نسبت به استفاده از آن خود را مقید بدانند.

سرپرست پلیس راهور استان یزد ادامه داد: باتوجه به شروع فصل تابستان و افزایش استفاده شهروندان از موتورسیکلت شاهد تصادفات عدیده منجر به جرح و فوت رانندگان موتورسیکلت در سطح معابر شهر یزد در چند روز آغاز فصل تابستان هستیم به رانندگان موتور سیکلت توصیه می‌کنیم راننده و سرنشین موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده نمایند.

وی تاکید کرد: بی توجهی به هشدار های مکرر پلیس حوادثی تلخ به دنبال خواهد داشت که پس از آن پشیمانی سودی ندارد.

جمع آوری ۴۲ معتاد پرخطر در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد از ادامه طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری ۴۲ معتاد پر خطر و تابلو خبر داد و گفت: این افراد جهت درمان به مرکز بازپروری معرفی شدند.

وی افزود : در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی، پلیس طرح شناسایی معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در شهرستان یزد در سال جدید اجرا کردند.

وی با اشاره به تداوم اجرای این طرح گفت: در راستای اجرای این طرح ۴۲ معتاد تابلو و پرخطر جمع آوری جهت درمان به مرکز بازپروری معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار