مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۵ هزار کانون فرهنگی در کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۳ هزار کانون ثبت شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تجلیل از خادمان همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (ع) در بجنورد با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر عضو دارند، گفت: از ابتدای تیرماه جاری در طرح اوقات فراغت، ۱۸ هزار فعالیت به عنوان فعالیت کانون‌ها ثبت شده است.

حجت الاسلام ارزانی گفت: خراسان شمالی در سال آتی هم همایش اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی با محوریت معرفی سیره یکی از ائمه معصوم (ع) را برگزار می‌کند.

محمدرضا اکبرزاده سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی هم در این آیین از برگزاری ۲۰۰ برنامه در ۲۶ کانون تخصصی و ۱۳۲ کانون محله‌ای این نمایندگی، همزمان با دهه کرامت در خراسان شمالی خبر داد و گفت: اهدای جهیزیه به ۱۲۷ زوج جوان از دیگر برنامه‌ها در دهه کرامت است.

اکبرزاده افزود: تاکنون پنج هزار و ۶۰۰ نفر در خراسان شمالی در سامانه خادمیاری ثبت نام کرده‌اند که از این ظرفیت برای خدمات رسانی به جامعه هدف استفاده می‌کنیم.

در این آیین از ۱۲ نفر خادم همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (ع) تجلیل شد، همچنین از اپلیکیشن بوستان دوستان نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/م

فعالیت ۲۳ هزار کانون فرهنگی مساجد در سطح کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.