محمد حبیبی با اعلام حمید استیلی مدیر تیم ملی امید به عنوان مربی دروازه بان‌های جدید این تیم معرفی شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد حبیبی با اعلام حمید استیلی مدیر تیم ملی امید به عنوان مربی دروازه بان‌های جدید این تیم معرفی شد.

حبیبی که پیش از این مربی دروازه بان‌های تیم ملی نوجوانان ایران بود در این خصوص اظهار داشت:من سابقه حضور در کادر تیم ملی جوانان و همینطور نوجوانان را داشته ام و با پیشنهاد آقای استیلی از این به بعد در خدمت تیم امید خواهم بود. حقیقت این است که خدمت کردن به تمامی تیم‌های ملی فوتبال در رده‌های مختلف باعث افتخار است و هیچ تفاوتی ندارد. با این وجود خوشحالم که در کنار آقای استیلی و فرهاد مجیدی حضور دارم و امیدوارم همه ما در کنار هم بتوانیم به تیم امید در مسیر صعود به المپیک کمک کنیم. همچنین جا دارد از حمایت‌های همیشگی حسین عبدی عزیز تشکر کنم که در این مدت افتخار همکاری با ایشان را داشتم.

مربی دروازه بان‌های تیم امید در پایان پیرامون آخرین وضعیت سنگربانان این تیم اظهار داشت:خوشبختانه دروازه بان‌های بسیار خوب و با استعدادی در اختیار داریم که با انگیزه زیادی در تمرینات حاضر می‌شوند. امیدوارم در این پست هم پیشرفت خوبی داشته باشیم و به شرایط ایده آل برسیم و بهترین نفرات برای حضور در مسابقات نهایی انتخاب شوند.


بیشتر بخوانید:

زمان نخستین تمرین تیم ملی فوتبال امید مشخص شد

استارت یوز‌های جوان از ۱۸ تیر/ ۲ بازیکن به دلیل انضباطی از تیم ملی خط خوردند

نخستین تمرین امیدها با مجیدی استارت خورد/ حضور کمالوند و ساکت!


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار