بررسی چالش‌های پیش و روی صنعت چاپ، نشر و فرهنگ در مراغه

چالش‌های پیش و روی صنعت چاپ، نشر کتاب و مسایل فرهنگی در مراغه بررسی شد.

بررسی چالش‌های پیش و روی صنعت چاپ، نشر و فرهنگ در مراغهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، با حضور فرماندار شهرستان ویژه مراغه و ۱۰ نفر از نویسندگان، هنرمندان و فعالان مسئولان فرهنگی و ناشران شهرستان مراغه مشکلات بخش انتشار کتاب و برخی فعالیت‌های فرهنگی بررسی شد.

نویسندگان و ناشران کتاب در مراغه در این جلسه، نبود حمایت از نویسندگان و ناشران، کمبود زیرساخت‌ها در حوزه و بی توجهی به آثار تاریخی و فرهنگی این شهر را از مشکلات خود بیان کردند.

فرماندار ویژه شهرستان مراغه در این جلسه گفت: مشارکت نخبگان فرهنگی هنری و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه فرهنگ و هنر ضروری است.

حمید شکری افزود: از بین بردن تنگ نظری‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و نظرات گروه‌های مخالف و موافق در چهارچوب قانون و زیر نظر دستگاه‌های متولی می‌تواند در رشد و توسعه حوزه‌های مختلف و پیشرفت و شناساندن شهرستان مؤثر واقع شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در رویداد‌های فرهنگی از جمله روز مراغه از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرد، گفت: مراغه دارای گذشته‌ای درخشان که در تمامی دوره‌های تاریخی سرآمد عصر خود بوده و امروز نیز شاهد شکوفایی شهرستان در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی اضافه کرد: در برگزاری رویداد‌های فرهنگی نقاط مثبت و منفی زیادی وجود دارد که باید با کارشناسی و استفاده از نظرات صاحبان فکر و اندیشه در برنامه‌های بعدی نقاط قوت را تقویت و نقاط منفی را اصلاح کنیم.


انتهای پیام/ش


چالش‌های پیش و روی صنعت چاپ، نشر و فرهنگ در مراغه بررسی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.