مدیر‌کل نوسازی مدارس استان لرستان گفت: ۴۸ پروژه آموزشی، تربیتی و ورزشی امسال توسط نوسازی مدارس در لرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  محمد رضا حیدری امروز در جلسه برنامه‌ریزی هماهنگی نحوه و تاریخ بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرای نوسازی مدارس استان در سال ۹۸ اظهارداشت: ساخت ۴۸ پروژه آموزشی، تربیتی و ورزشی توسط نوسازی مدارس در دست اجراست که برای امسال آماده و در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرند.

وی افزود: این ۴۸ پروژه آموزشی، تربیتی و ورزشی در قالب ۱۴۲ کلاس درس و با زیربنای ۳۳ هزار و ۱۸۷ متر مربع احداث و در اختیار دانش‌آموزان استان لرستان قرار می‌گیرد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان لرستان با بیان اینکه تا مهر ماه امسال ۲۱ پروژه آموزشی و ۲ پروژه ورزشی و تربیتی تحویل داده می‌شود عنوان کرد: زیربنای این پروژه‌ها ۱۱ هزار و ۷۲۳ متر مربع است که در قالب ۷۷ کلاس درس آماده می‌شوند.

وی بیان کرد: امسال در دهه فجر نیز ۹ پروژه آموزشی و ۵ پروژه ورزشی و تربیتی با زیربنای ۱۶ هزار و ۹۵۵ متر مربع و در قالب ۲۹ کلاس درس آماده بهره‌برداری می‌شود.

حیدری گفت: به مناسبت هفته دولت نیز امسال ۵ پروژه آموزشی با زیر بنای یک هزار و ۶۶۶ متر مربع و در قالب ۱۶ کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: ۶ پروژه آموزشی، تربیتی و ورزشی دیگر نیز با زیر بنای ۲ هزار و ۸۴۳ متر مربع و در قالب ۲۰ کلاس درس تا پایان سال ۹۸ آماده بهره‌برداری می‌شوند.

انتهای پیام/ د

۴۸ پروژه آموزشی، تربیتی و ورزشی در لرستان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.