ارسال ٢٤٩ اثر به جشنواره داستان‌نویسی رضوی ترکی

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از ارسال ٢٤٩ اثر به جشنواره داستان‌نویسی رضوی ترکی خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره ٢٠ تیرماه برگزار می‌شود.

ارسال ٢٤٩ اثر به جشنواره داستان‌نویسی رضوی ترکیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ابراهیم قاسمی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت دومین جشنواره داستان‌نویسی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی از رهگذر داستان‌نویسی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و رضوی را از اهداف برگزاری جشنواره رضوی اعلام کرد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره طی روز‌های گذشته به پایان رسیده و طبق آمار ٢٤٩ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی اضافه کرد: این آثار از استان‌های همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم، اردبیل، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی، البرز، تهران، مرکزی و خوزستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه صاحبان آثار برتر در سه رده سنی در مراسم اختتامیه معرفی و تقدیر خواهند شد، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره ٢٠ تیرماه همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

دومین جشنواره داستان نویسی رضوی در سه رده سنی زیر ١٥ سال، ١٥ تا ٢٩ سال و بالای ٢٩ سال و در سه بخش داستان بلند، داستان کوتاه و داستانک (داستان بسیار کوتاه) برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

دومین جشنواره داستان‌نویسی رضوی ترکی در زنجان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.