معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از فعالیت ۲۱۵ گشت مشترک جهت نظارت و بازرسی در استان ایلام خبر داد.

انجام ۲۱۵ گشت مشترک اداره صنعت معدن و تجارت جهت نظارت و بازرسی در ایلامعبد خانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت:در سه ماهه اول سال جاری، بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ایلام با همکاری سایر نهاد های اجرایی بیش از ۲۱۵ گشت مشترک استقرار یافته است.

 

به گفته عبد خانی؛ طی مدت مذکور جمعاً ۸۰۴ فقره گزارشات ستاد خبری کل استان  از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری استان‌ها دریافت گردیده است.

معاون بازرسی و نظارت سازملان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد:طی این بازه زمانی تخلفات کشف شده ۱۲۱۹ به ارزش ریالی بیش از ۱۲۰/۱۲۷/۶۷۸/۲۰۵ بوده است.

وی همچنین تعدادپرونه متشکله ۱۱۶۰  همچنین بازرسی‌های انجام شده را ۱۸۲۰۰ اعلام کرد.

عبد خانی  همچنین عملکرد تلفن ۱۲۴ ستاد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها را رضایت بخش عنوان کرد و افزود:در این بازه زمانی در راستای نظم دهی و انسجام بیشتر به فرایند تنظیم بازار، اصلاح نظام توزیع و نظارت بر واحد‌های توزیعی، تولیدی و خدماتی، بازرسی‌های مستمر توسط اکیپ‌های بازرسی و نظارت در ادارات صنعت، معدن و تجارت استان‌ صورت گرفته است.

معاون بازرسی و نظارت سازملان صنعت ،معدن و تجارت استان همچنین به شهروندان اطمینان داد که؛ چنانچه شکایت مردم قابل پیگیری باشد و در قالب قوانین حمایت از حقوق حکومتی تعریف شده باشد، اقدام قانونی اعمال و با متخلفان و تضییع کنندگان حق مردم برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/با

نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن استان ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.