رئیس هیات مدیره شرکت پدیده گفت: پدیده در انتظار اعلام رای دادگاه است تا بتواند بار دیگر فعالیت خود را به عنوان یک شرکت فرهنگی گردشگری آغاز کند.

پدیده در انتظار اعلام رای دادگاه حسین زارع صفت رئیس هیات مدیره شرکت پدیده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: منتظر اعلام رای از سوی دادگاه هستیم تا بتوانیم مطابق با آن فعالیت خود را آغاز کنیم.

وی با اشاره تکمیل پروژه های پیش رو، تصریح کرد: شرکت پدیده در تلاش است تا بعد از اعلام رای دادگاه با به دست آوردن رضایت سهام داران و ایجاد تعامل دوباره میان سهام داران اصلی و پدیده، برنامه ریزی دقیق برای تکمیل پروژه های اخیر و سرمایه گذاری های آتی داشته باشد.

 رئیس هیات مدیره شرکت پدیده گفت: بعد از اعلام رای پروژه هایی مانند انتقال بورس، بازگشایی نماد مالکیت و ایجاد پروژه و سرمایه گذاری برای آینده پی گیری خواهد شد.

زارع در خصوص حق و حقوق سهام داران نیز افزود:سهام و حق و حقوق سهام داران به طور کامل به آن ها باز میگردد،ضمن اینکه ما با سهام داران تعامل خوبی ایجاد می کنیم و به کمک آن ها پروژه های آتی را پی گیری خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: شرکت پدیده در انتظار اعلام رای از سوی دادگاه است و بعد از اعلام رای فعالیت کامل خود را با توجه به مفاد اعلام شده از سوی دادگاه آغاز می کند.

انتهای پیام//ع.ع

سهام و حق و حقوق سهام داران به طور کامل به آن ها باز میگردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.