معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: در راستای رونق تولید وزارت کشور ۷ ماموریت ویژه برای فرمانداران کشور ابلاغ کرده است.

۷ ماموریت ویژه برای فرمانداران کشور با محوریت رونق تولیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور امروز در حاشیه بازدید از واگن سازی زرند، گفت: کارخانه واگن سازی زرند ظرفیت خوبی دارد، اما به هماهنگی‌هایی در سطح ملی نیاز دارد تا تولید آن رونق گرفته و در راستای آن زمینه اشتغال زیادی را فراهم کند.

وی افزود: در راستای رونق تولید وزارت کشور ۷ ماموریت ویژه برای فرمانداران کشور با محوریت رونق تولید ابلاغ کردیم.

دین پرست احیای واحد‌های راکد، جلوگیری از تعطیلی واحد‌های فعال، کمک به واحد‌های تولیدی که مشکل جدی دارند را از جمله محور‌های این ابلاغیه برشمرد.

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع وزیر کشور گفت: تکمیل واحد‌های تولیدی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، کمک به حل مشکل پروژه‌های نیمه تمام و واگذاری این واحد‌ها به بخش خصوصی و تلاش برای برگشت واحد‌هایی که به دلیل مشکل مالی توسط بانک تملک شده اند از دیگر محور‌های این ابلاغیه است.

وی با اشاره به پروژه‌های استان کرمان عنوان کرد: مسئولین استان کرمان تلاش‌های ارزنده‌ای در راستای رونق تولید کرده اند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/س

ابلاغ ماموریت ۷ گانه به فرمانداران کشور برای رونق تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.