رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بندپی از کمک ۸۰۰ میلیون تومانی خیران این منطقه در سه ماه اول امسال به مردم نیازمند  خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرضعلی خلیلی پاشا رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بندپی گفت: مردم نیکوکار این منطقه در سه ماهه اول امسال ۸۵۰ میلیون تومان در بخش‌های مختلف مانند صدقات، اکرام و مبتنی بر نیاز به ز کمک کردند.

وی با بیان اینکه از این میزان کمک‌های پرداختی ۱۵۶ میلیون تومان در بخش صدقات بوده است، افزود: صدقات جمع آوری شده در بخش‌های درمان، کمک معیشت زندگی، جهیزیه، مسکن مددجویی، امور تحصیلی و فرهنگی برای خانواده‌های نیازمندان هزینه شد.

وی گفت: مردم خیر و نیک اندیش بندپی در کمک به خانواده‌های محروم و نیازمند طی سه ماهه اول امسال مشارکت بسیار خوبی با کمیته امداد داشتند.

رئیس کمیته امداد بندپی با تقدیر از مردم نوعدوست بندپی و گتاب افزود: درحال حاضر در این منطقه ۳۲۱۹ خانوار تحت حمایت و معیشت بگیر کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف ومتنوع این نهاد بهره‌مند هستند.

خلیلی گفت: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود به نیازمندان را در سرفصل‌های مختلف از طریق شماره گیری #۰۱۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه پرداخت کنند.
انتهای پیام/س
 

کمک خیران بند پی به مردم نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.