مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی گفت:خیرین مدرسه ساز تضمین کننده توسعه پایدار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد باقری مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی در همایش خیرین مدرسه ساز بنیاد برین تهران که برای ساخت مدارس در آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده اند، با تقدیر از اهتمام و مسئولیت پذیری وصف ناپذیر خیرین در امر تعلیم و تربیت گفت: وضعیت نامطلوب سرانه دانش آموزی استان نیازمند مشارکت جدی‌تر خیرین است.

وی با بیان اینکه هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند بدون توسعه علمی به توسعه پایدار دست یابد افزود: در این مسیر خیرین مدرسه ساز با ساخت و تجهیز مدارس تضمین کننده توسعه پایدار هستند.

 وی با اشاره به سیاست‌های مقام عالی استان در توجه به تامین زیرساخت‌های آموزشی به عنوان تضمین کننده توسعه پایدار استان و کشور تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز تا به امروز بخوبی در این عرصه ایفای نقش کرده اند و حضور بنیاد خیریه برین تهران موید این امر است.

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از برخی خیرین مدرسه ساز، مدیر بنیاد خیریه برین از تلاش‌های محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در اهتمام جدی برای ایجاد زیرساخت‌های آموزشی قدردانی نمود.

 خیرین مدرسه ساز بنیاد برین تهران در سفری سه روزه به آذربایجان غربی ضمن حضور و بازدید از مناطق محروم ساخت ۳۲ کلاس درس را متعهد شده اند.

 

انتهای پیام/م

 

 

سفر خیرین مدسه ساز کشور به ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.