مهم‌ترین حوادث امروز (نونزدهم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ حسین دهقان پور فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ۳ سارق حرفه‌ای احشام با ۸ فقره سرقت در این شهرستان نیشابور به دام افتادند.

وی ادامه داد: سرقت‌های سریالی احشام در سطح روستا‌های بخش مرکزی  نیشابور، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در تحقیقات اولیه و میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد کلیه سرقت‌ها مربوط به سرقت گاو و گوساله است، و شگرد به کار رفته در همه سرقت‌ها یکسان است.

دهقان پور افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات فنی خود به سرنخ مهمی دست یافتند مبنی بر این که یکی از متهمان با خودرو پراید در محل وقوع سرقت‌ها حاضر و در سرقت احشام به دوستان خود کمک می‌کند

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با استفاده از سرنخ‌های بدست آمده و یک سری تحقیقات گسترده میدانی مالک خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی این فرد را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کرد.
 
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۸ مرحله سرقت گاو و گوساله به تعداد ۱۲ راس از روستا‌های بخش مرکزی با همدستی دو نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد که دیگر همدستان متهم نیز با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.
 

غرق شدگی جوان ۲۴ ساله در محدوده چاه یابو

 

سید مهدی حسینی رئیس سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: یک جوان حدودا ۲۴ ساله در منطقه‌ای معروف به چاه یابو در موقع شنا غرق شد.
 
وی ادامه داد: با اطلاع به سامانه ۱۲۵ بلافاصله نجاتگران ایستگاه مرکزی به محل اعزام شدند.

 رئیس سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: این جوان حدود ۲۴ ساله با ۲ تن از دوستان خود جهت تفریح و شنا به آبگیری که بعلت تجمع آب در محل گودبرداری پشت معدن کرومیت موجود در محل، ایجاد شده بود، رفته بودند که جوان مذکور پس از ورود به داخل آب غرق شده و تلاش دوستانش جهت نجات وی به نتیجه‌ای در برنداشت.

 حسینی در شرح عملیات غواصان و نجاتگران، افزود: نیرو‌های عملیاتی پس از رسیدن به محل با رعایت اصول ایمنی وارد آب شده و به دلیل شفاف بودن آب پس از دقایقی جسد غریق را پیدا کردند.
 

کشف انواع کالای قاچاق در مرز دوغارون تایباد

 
سردار جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت:مرزبانان با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، طی بازرسی دقیق در پست کنترل و مراقبت مرزی محدوه حفاظتی هنگ تایباد توانستند مقداری کالای قاچاق را کشف کنند.
 
وی تصریح کرد: این کالا‌ها شامل برنج، روغن، رب، سیگار، سم شیمیایی، پنل ضبط صوت، الماسه، پماد دارویی  است.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این ارتباط چند متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
 

حادثه در جاده مرگ و انتقال بیمار با بالگرد به مشهد

محمد برغمدی مسئول اورژانس ۱۱۵ سرخس در مصاحبه با اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: ظهر امروز واژگونی خوردوی پیکان وانت به سامانه اورژانس ۱۱۵ مزداوند اعلام می‌شود که نیرو‌های امدادی این پایگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند تا تنها تک سرنشین آن (راننده خودرو) را نجات دهند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های امدادی کمتر از ۱۰ دقیقه به محل حادثه رسیده اند تصریح کرد: به دنبال شدت حادثه راننده آقا ۳۴ ساله دچار ایست قلبی _ تنفسی می‌شود.

برغمدی افزود: نیرو‌های امدادی پس از انجام اقدامات اولیه و سی پی آر پیشرفته، موفق به بازگشت علائم حیاتی دوباره بیمار شدند و برای انتقال مصدوم حادثه درخواست بالگرد می‌کنند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ سرخس گفت: نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ مزداوند پس از اقدامات اولیه، مصدوم را جهت مداوا به نیرو‌های اورژانس مشهد تحویل می‌دهند تا وی از طریق بالگرد به مشهد اعزام گردد.

تصادف دو خودروی پراید در گردنه مزداوند


محمد برغمدی مسئول اورژانس ۱۱۵ سرخس در مصاحبه با اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت:  پس از اطلاع به سامانه ۱۱۵ بلافاصله اورژانس ۱۱۵ بزنگان به محل حادثه اعزام میشود و سه مصدوم بر جای مانده از تصادف بعد از اقدامات درمانی لازم هم اکنون در حال انتقال به بیمارستان هاشمی نژاد میباشند.

وی تصریح کرد: سه مصدوم دارای جراحات جزیی تر، صحنه حادثه را قبل از رسیدن آمبولانس ترک نموده اند.
 
در حال تکمیل...
برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.