مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار خادمیار در ۲۵ کانون تخصصی موضوعی و بیش از ۹۰ کانون محله‌ای در سطح استان در حال خدمت هستند.

بیش از ۳ هزار خادمیار رضوی در سیستان و بلوچستان فعال هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  دادخدا خدایار مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار خادمیار در ۲۵ کانون تخصصی موضوعی و بیش از ۹۰ کانون محله‌ای در سطح استان در حال خدمت هستند.

وی افزود:نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان از سال ۹۶ راه اندازی شده است و در این مدت ۱۹ نمایندگی نیز در شهرستان‌های استان ایجاد شده است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر حدود ۳ هزار خادمیار در ۲۵ کانون تخصصی موضوعی و بیش از ۹۰ کانون محله‌ای در سطح استان سیستان و بلوچستان در حال خدمت هستند..

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی تاکنون یک هزار سری جهیزیه با مشارکت قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان در سطح استان به زوج‌های نیازمند اهدا کرده است که امسال نیز ۲۰۰ مورد جهیزیه دیگر اهدا می‌شود.

خدایار با اشاره به اینکه در سال جاری از طرف آستان قدس رضوی به ۳۰۰ نفر وام ۵ میلیون تومانی ازدواج اعطا شده است، افزود: همچنین تاکنون تعداد ۳۷۰ وام پنج میلیون تومانی دیگر نیز با همکاری یکی از بانک‌های قرض الحسنه پرداخت شده است.

انتهای پیام/ع

۹۰ کانون محله‌ای در سطح  سیستان و بلوچستان در حال خدمت هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار