نمایشگاه حجاب و عفاف همزمان با هفته حجاب و عفاف در مجتمع فرهنگی هنری ۹دی بوشهر برپا شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نمایشگاه عفاف و حجاب به همت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر برگزار شده است.

در این نمایشگاه  ۱۰ غرفه در زمینه پوشاک، طراحی و دوخت مانتو‌ و چادر با همکاری سازمان‌ها و مراکز آموزش عالی فعالیت می‌کنند.

محصولات این نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌گیرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر در مراسم افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف گفت: براساس تاکیدات دینی حجاب و عفاف زمینه رسیدن مرد و زن به کرامت و بزرگی است.

حسن ابراهیمی افزود: حجاب و عفاف از ارزش‌های فرهنگی و دینی کشورمان است و به همین علت دشمن برای ضربه زدن به آن فعالیت‌های قابل توجهی داشته که باید با ابزار هنر به مقابله با آن برخاست و رعایت حجاب را در کشور ترویج کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر نیز گفت: رویکرد کارگروه حجاب و عفاف استان بر توجه بیشتر به مفهوم عفاف است و تلاش می‌شود که به جامعه تفهیم شود حجاب فقط برای زنان نیست، بلکه مردان نیز باید عفیف باشند.

عباس برزگر زاده برگزاری نمایشگاه، شب شعر و کارگاه‌های معرفت افزایی را از جمله برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در استان بوشهر عنوان کرد.

قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب معروف به قیام گوهرشاد بیست و یکم تیر۱۳۱۴ رخ داد و بر همین اساس، ۲۱ تیر در تقویم کشورمان روز حجاب و عفاف نامگذاری شده‌است.

همچنین از ۱۵ تا ۲۱ تیر به عنوان هفته حجاب و عفاف گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/ک

برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.