خلیل زاده: وضعیت پاتوسی تا امشب مشخص می‌شود /هواداران نگران محرومیت نباشند /تا ۴۸ ساعت دیگر پول پروپئیچ را پرداخت می‌کنیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران درباره پرونده پروپئیچ گفت: طی طلبی که از فیفا داشتیم توسط فدراسیون فوتبال نامه‌ای ارسال شد و معاون باشگاه عازم فیفا شد و قرار شد نامه‌ای بابت طلب ۸۵۰ هزار دلاری دریافت کنیم تا پول ۴۳۰ هزار دلاری پروپئیچ تسویه شود و طبق قرار ۵ روز دیگر زمان داریم و هیچ گونه اتفاقی برای باشگاه رخ نمی‌دهد.

او ادامه داد: بابت حضور ۴ بازیکن در جام جهانی طلب ۸۵۰ هزار دلاری از فیفا داریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قرار شد نامه امروز زده شود و تا ۴۸ ساعت اگر از فیفا پرداخت نشود از جای دیگری تامین منبع مالی خواهیم کرد و تا دقایق آخر از طلبی که داریم استفاده می‌کنیم.

او بیان کرد: هواداران استقلال نگران محرومیت نباشند و تیم را از حالت بحرانی بیرون آوردیم و بازیکنان خوبی جذب کردیم و هواداران یقین داشته باشند که تلاش می‌کنیم.

خلیل زاده افزود: تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم و برای اینکه ارز خارج نکنیم به دنبال وصول طلبمان هستیم، اما اگر یک درصد این اتفاق رخ نداد پرداخت را از جای دیگری انجام می‌دهیم.

او درباره جذب بازیکن جدید گفت: شیخ دیاباته را جذب کردیم. درباره پاتوسی هم باید بگویم معاون استقلال در حال مذاکره با این بازیکن در امارات است و انشالله تا امشب وضعیت نهایی مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید:

شاگردان استراماچونی در اردوی تیم ملی

حضور همشهری طارق در استقلال تکذیب شد

دیاباته در ترکیه به استقلالی‌ها می‌رسد


انتهای پیام/

اظهارات خلیل زاده درباره آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار