رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: پرونده محرومیت بهاروند و فتاحی را در کمیته استیناف ندیده ام و اطلاعی از ارجاع آن به این کمیته ندارم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یکشنبه هفته جاری حکم خود را درباره اتفاق های دیدار فینال جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و داماش گیلانیان از طریق یک خبرگزاری اعلام کرد که طبق این رای حیدر بهاروند و سعید فتاحی،

رئیس و مدیر مسابقات سازمان لیگ به ترتیب ۵ و ۲ سال از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم شدند.

البته با توجه به اعلام نشدن رای کمیته اخلاق از طریق سایت رسمی فدراسیون و اینکه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از ابتدا اعلام کرده بود رسیدگی به پرونده مذکور در صلاحیت کمیته انضباطی فدراسیون بوده و کمیته اخلاق در این مورد صالح نیست، قرار شد پرونده‌ای که منجر به محرومیت طولانی مدت ۲ مدیر رده بالای فوتبالی شده در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بررسی شود.

براین اساس هر رائی که کمیته استیناف صادر کند باید اجرا شود و حتی احتمال دارد پس از بررسی اعضای این کمیته محرومیت بهاروند و فتاحی که تاکنون اجرایی هم نشده است لغو شود.

برای پیگیری اینکه آیا پرونده حواشی فینال جام حذفی به کمیته استیناف رسیده یا خیر با علیرضا صالحی، رئیس این کمیته گفتگو کردیم که او اظهار داشت: من در هفته جاری به فدراسیون فوتبال نرفته ام و اطلاعی از ارجاع پرونده به کمیته استیناف ندارم. البتته بعید هم می‌دانم چنین اتفاقی رخ داده باشد.

او درباره اینکه شنیده می‌شود مهدی تاج دستور داده پرونده در کمیته استیناف بررسی شود، بیان کرد: طبیعی است هر پرونده‌ای که قابلیت تجدید نظرخواهی و رسیدگی مجدد داشته باشد باید در کمیته استیناف بررسی شود، اما من اطلاعی از اینکه آیا رئیس فدراسیون به فردی دستور داده پرونده فینال جام حذفی را در این کمیته پیگیری کند ندارم.

صالحی درباره ارزیابی اش نسبت به سرانجام این پرونده جنجالی گفت: وقتی من نه پرونده را دیده و نه آن را مطالعه کرده ام، نمی‌توانم درباره مفاد آن صحبت کنم. افرادی که کمیته اخلاق علیه آن‌ها حکم صادر کرده است می‌توانند اعتراض خود را در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مطرح کنند تا پس از بررسی مستندات و دفاعیتشان حکم صادر کنیم.


بیشتر بخوانید:

بهاروند و فتاحی همچنان امورات سازمان لیگ را پیگیری می‌کنند

اسلامیان: فیفا به فدراسیون و استقلال بدهکار است/ فتاحی محروم نیست

طالقانی: کمیته اخلاق باید برای برخی متخلفان حکم حبس ابد بزند/ ویلموتس منطقی است و مشکلات ما را درک می‌کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار