دیدار مسئولان استانی با فرمانده انتظامی استان کرمان

جمعی از مسئولان بنیاد شهید مرکز استان، مدیر کل آموزش پرورش و سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح با فرمانده انتظامی استان دیدار کردند.

دیدار مسئولان استانی با فرمانده انتظامی استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان جمعی از مسئولان بنیاد شهید مرکز استان، مدیر کل آموزش پرورش و سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در نشست‌های جداگانه با فرمانده انتظامی استان دیدار کردند.

سردار عبدالرضا ناظری در دیدار با مدیر کل و جمعی از معاونین اداره آموزش و پرورش گفت: قشر جوان و نوجوان امروز، نسبت به گذشته تفاوت‌های بسیاری دارند و همین امر در بحث تعلیم و تربیت محیط خانواده و محیط مدارس اثرگذار بوده است.

فرمانده انتظامی استان افزود: به هر حال خروجی این تعلیم و تربیت‌ها خود را در بستر جامعه نشان می‌دهد و پلیس به نوبه خود با بسیاری از مسائل ناهنجار و کج روی‌ها درگیر می‌شود که شاید در بستر‌های خانواده قابل پیشگیری بوده اند.

سردار ناظری در نشست با مسئولان سازمان تامین اجتماعی نیز پس از ارائه گزارش مسئولین این نهاد از سعی و اهتمام مدیران این مجموعه قدردانی و بر توسعه یک سری خدمات برای کارکنان تاکید کرد.

مسئولان بنیاد شهید مرکز استان نیز ضمن تبریک انتصاب فرمانده انتظامی استان، گزارشی از اقدامات و رویکرد‌های اداره امور ایثارگران را تشریح کردند.

انتهای پیام/ح

دیدارمدیران استان با فرمانده انتظامی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار